طراحي لوگو طراحي لوگو .

طراحي لوگو

موارد استفاده از MDF

كاربرد هاي ام دي اف

علاوه بر ساخت كابينت، از اين تركيب در ساخت مبلمان، ميز و صندلي، دكور و كف‌سازي اتاق‌ها نيز استفاده مي‌شود. ام‌دي‌اف (MDF) در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عايقي مناسب در برابر صدا است. هرچند در ساخت ام‌دي‌اف (MDF) از برخي مواد شيميايي استفاده مي‏ شود كه مانند فرمالدئيد ممكن است مقداري آلودگي هوا به همراه داشته باشد اما چون در ساخت آن از ضايعات دورريختني چوب استفاده مي‌شود، به جلوگيري از قطع درختان و همچنين به پاكيزگي محيط زيست نيز كمك زيادي مي‌كند. در اغلب كشورها، ساخت ام‌دي‌اف (MDF) به اين خاطر كه نوعي بازيافت مواد دور ريختني را به دنبال دارد طرفداران زيادي دارد و مردم و دوستداران محيط زيست از اين صنعت حمايت ميكنند.از اين رو در روز هاي كنوني شاهد استفاده بشتر از ام دي اف براي ساخت دربmdf در صنعت ساختمان هستيم

درب هاي mdf راهكاري اقتصادي

امروزه با توجه به تاكيد بر حفظ منابع طبيعي و حفاظت از درختان ، استفاده از درب هاي mdf  ميتواند به عنوان راه حلي جايگزين براي  استفاده از درب چوبي مطرح گردد.

درب هاي mdf  از ضايعات چوبي استفاده ميكنند از اين رو نياز به قطع درختان نيست و دليل طرح ها و مدل هاي بسيار متنوع ميتوانند  زيبايي خارق العاده اي را به ارمغان بياورند .

ورقه هاي ام دي اف ميتوانند در ساخت انواع درب آپارتماني ، درب ساختمان ، درب اتاق و درب ورودي استفاده شود. عموما افرادي كه پروژه هاي ساخت و ساز را به صورت مشاركت در ساخت دنبال ميكنند در صورتي كه مالك باشند سعي دارند بهترينن متريال ها را براي اين سازه هاي چوبي در نظر بگيرند از اين رو درب هاي ام دي اف گزينه هايي بسيار مناسب تلقي مي شوند .


برچسب: درب چوبي، دربهاي چوبي، درب ورودي، درب اتاق، درب ساختماني، درب منزل، درب آپارتماني، مشاركت درساخت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۷:۰۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

هدف گرايي در بازاريابي اينترنتي

 هدف گرايي در بازاريابي اينترنتي 

  در فرايند بازاريابي آنلاين يا به تعبيري بازاريابي اينترنتي، كه گاهي مواقع بازاريابي ديجيتال هم خوانده مي شود، قدم اول،  براي يافتن راه كاري مطمئن جهت افزايش بازدهي اقتصادي شركت شما، دريافت خدمات مشاوره كسب و كار مي باشد. به اين ترتيب شماا قادر خواهيد بود از برآيند حاصله از مطالعات مشاوران نتايج حياتي و سودمندي دريافت كنيد. از سلامت بازاريابي آنلاين خود مطلع شويدد و توصيه هاي لازم براي بهبود عملكرد در استراتژي ديجيتال ماركتينگ، نتايج جستجو، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، ارتباط و تبديل وب سايت ها، سئو و بهينه سازي سايت، تبليغات آنلاين، بازاريابي محتوا، آناليز و رديابي رفتار مشتريان و … را دريافت كنيد و براساس اطلاعات دريافتي نسبت به تدوين استراتژي بازاريابي آنلاين مجموعه و سازمان خود اقدام كنيد.

ما اعتقاد داريم كه استراتژي بازاريابي ديجيتال براي استفاده از فرصت هاي در حال رشد در دنياي ديجيتال ضروري است زيرا يك استراتژي يكپارچه ديجيتال به شما پايه و اساس تمام فعاليت هاي بازاريابي آنلاين را مي دهد، اما هنوز بسياري از شركت ها يك استراتژي بازاريابي ديجيتال ندارد. استراتژي فعاليت ديجيتال موثر، شركت شما را به تصميم گيري درست در كسب موفقيت آنلاين كمكك خواهد كرد. يك مدل فرآيند استراتژي، چارچوب يك توالي منطقي را براي حصول اطمينان از گنجايش تمام فعاليت هاي كليدي توسعه و اجراي استراتژي، فراهم مي كند و به واقع مي تواند نقشه راهي مفيد و كارامد براي پيشبرد فعاليت اقتصادي شما تدوين كند .در واقع با اين رويكرد شما بستري امن براي سرمايه گذاري در بخش تبليغات اثر بخش در اختيار خواهيد داشت و خواهيد توانست تبليغاتي با بيشتري نرخ بازدهي و كمترين هزينه را داشته باشيد. بازاريابي آنلاين بسياري از هزينه هاي سنتي تبليغات را حذف كرده و توانسته است با كارامد ترين روش ها بيشترين بازدهي را به ارمغان آورد.


برچسب: بازاريابي آنلاين، بازاريابي اينترنتي، بازاريابي ديجيتال، استراتژي ديجيتال ماركتينگ، اينترنت ماركتينگ، ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۶:۱۱ توسط:نادر رفيعي موضوع: