طراحي لوگو طراحي لوگو .

طراحي لوگو

آشنايي با طراحي لوگوي Guinness

طراحي لوگوي Guinness

طراحي لوگو

لوگوي جديد جايگزين طرح سال ۲۰۰۵ شد

برند بير شناخته شده تر از چنگ جينس نبود. پس زماني كه هنگام به روز رساني طراحي لوگوي سياه توپر شد, كمپاني طراحي لندن بريج بايد مرزي مناسب بين خلق كاري جديد و وفاوار ماندن به تصويري ثابت , ايجاد مي كرد. اما با فاصله گرفتن از روش هاي طراحي يك بعدي و صاف, آن ها لوگويي ساختند كه تاريخچه ي برندشان را نشان مي داد.

. اين بخش را نيز مطالعه كنيد: چرالوگوي جديد جينس انتهاي طراحي تك بعدي را نشان نداد؟

طراحي لوگوي Co-op

طراحي لوگو

لوگوي برگ و شبدرخوش آمد گويي دلچسبي دارد

كوآپ ماهيت خود را از زماني دارد كه طراحي برگ و شبدر بسيار خاص مي نمود, كه همان برند را از سال ۱۹۶۸ نشان داده است. با همكاري طراحي استوديو نورث, ماهيت جديد كمك به بازگشت ” بينگ كوآپ” كرد.

شريك مالي آن ها ,شان پركينز مي گويد كه دوباره نويسي NYCTA و NASA باعث شد كه استوديوي طراحي به فكر طراحي كلاسيك بيفتد. او توضيح داد :” اين يك سمبل و نماد است و غيرممكن است كه طراح گرافيكي آن را بسازد. هيچگاه از مد نمي رود.”

طراحي لوگوي Bing

طراحي لوگو
ايجاد يك لوگوي زاويه دار كه درمركز دوباره سازي برند در سال ۲۰۱۳ قرار گرفته بود, اين طراحي لوگوي  جديد راحت تر خوانده شده و درخت كاج سبز با حرف بزرگ “ب” در بالاي آن سازگار شده است. طرح منتشر شده بهبود عملكرد خود موتور جستجو را نشان مي دهد. ” انتظار داريم كه بينگ به رشد خود ادامه دهد و در مسير خودمان خوشنود هستيم”. ريو وندير اين نظر را دارد , وي مشاور تبليغاتي و انتشارات مايكروسافت است.” ما تنها موتور جستجوگر هستيم كه رشدي ثابت, و همواره را تجربه كرده ايم, و سهام خود را تا ۲۶ درصد افزايش داده ايم. ما حركتمان را كند نخواهيم كرد”.


برچسب: طراحي لوگو، شركت طراحي لوگو، معرفي شركت طراحي لوگو، طراحي لوگوي Guinness، آشنايي با ۵ طراحي لوگو سال ۲۰۱۶،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۰:۴۳ توسط:نادر رفيعي موضوع: